Emi





Íme életem eddigi leggyorsabb rágcsálnivalója! Erre mindenki képes és az eredmény garantált, hogy pillanatok alatt eltűnik. Nálunk legalábbis ez történt. Mindig panaszkodok, hogy a férjem nem eszi amit készítek. Még szerencse, hogy megkóstoltam amíg fotóztam, különben hoppon maradok. Maga elé vette a dobozt és 5 perc alatt eltüntette :) Örültem ám neki.
A recept az Olcsó-receptek oldaláról származik, kicsit változtattam rajta és annyira szépek sem lettek, talán jobban össze kellett volna csavarni, de az ízén nem rontott semmit. Tökéletes vendégváró, tuti mindenki imádni fogja.


Hozzávalók:
1 csomag leveles tészta
paradicsom szósz
oregano
reszelt sajt


Elkészítés:
A tésztát kinyújtjuk, megkenjük a paradicsom szósszal és megszórjuk oreganoval. Az egyik felére elterítjük a reszelt sajtot és ráhajtjuk a másik felét. Vékony csíkokra vágjuk, megcsavarjuk, sütőpapírral bélelt tepsire rakjuk és 180 fokon 20 perc alatt készre sütjük.
5 Responses
  1. Seffer Lilla Says:

    Ezt ki fogom próbálni, annyira egyszerű, és nagyon jó lesz a végeredmény!


  2. Mrita Says:

    Köszönöm a receptet, kipróbáltam, nagyon finom és fel is töltöttem a blogomra.


  3. trollanyu Says:

    Ez tényleg egyszerű és nagyon jól néz ki:) Én pizza tészából szoktam ilyet, mikor egyébként is pizzát sütök, másnapra ilyet készítek a suliba. De levelesből még finomabb:)



  4. Emi Says:

    Hajrá Lilla, időben szuper gyors és garantáltan jó harapnivaló :)

    Mrita, benéztem hozzád, nagyon örülök, hogy ilyen gyorsan elkészítetted és ízlett is!

    Trollanyu, pizzatésztából szerintem finomabb lehet, töményebb.

    Kat, köszi :)