Emi

 Rég nem hoztam semmi tésztásat. Pedig illene, mivel, hogy egy ideje még a blogom designja is tésztásra váltott. Nem tehetek róla, ha ennyire megkedveltem és érdekel is... A salátát szeretjük, a tésztát szintén, a halbevitelt valamilyen módon meg kell oldani és ráadásul kell egy gyors vacsora. Mi sem egyszerűbb!


Hozzávalók: 2 személyre
 jó marék tészta (nálam épp fusili)
1 doboz tonhal konzerv
kis marék apró spenótlevél
fél jégsaláta
negyed kígyóuborka
5 koktélparadicsom
1 mozarella labda
olivaolaj
balzsamecet

 

A tésztát sós vízben megfőzzük. Közben feldaraboljuk a zöldségeket, lecsepegtetjük a tonhalat és felkockázzuk a mozarellát. Leszűrjük, hideg vízzel lemossuk és alaposan lecsepegtetjük a tésztát. A zöldségeket egy tálba tesszük a mozarellával együtt.  Belekavarjuk a tésztát. Az olivaolajat, sót és balzsamecetet, ízlés szerinti mennyiségben egy kis tálban összekavarjuk és ráöntjük a salátára. Végül óvatosan beleforgatjuk a tonhalat is. Azért a végén adtam hozzá a halat, hogy nem törődjön annyira össze, ne tűnjön el vagy váljon masszává kavarás közben. Rögtön tálalható és felfalható:)
Egyszerű kis étel, mint általában a tésztasaláták, annál nagyobb ízbeni élvezettel!



Most pedig néhány mondat erejéig beszéljünk a gyűjtőoldalakról. Van aki kedveli őket, van aki nem. Ki-kinek saját döntése! Ahogy egyesek mondják, gombamódra szaporodnak (én szeretem a gombát:) és céljuk előbb-utóbb a reklámok általi profitszerzés.  Ti miért írtok blogot? Azért, hogy megmutassátok másnak is a remekműveiteket vagy azért, hogy... teljen az idő? Legtöbbünk a blogírók közül profitra számítunk. Van aki anyagi, míg más mentális, szellemi jövedelemre. Nekem annál nagyobb a megelégedettségem, minél többen megnézik az oldalamat, hozzászólnak a bejegyzéseimhez. Annál boldogabb vagyok minél többen olvastok! Nekem ez a profit. És nem is kell más. Viszont nem vagyok sem irigy, sem visszahúzó azokkal szemben, akik anyagi profitra törekednek. Ha ő azáltal el tudja érni, hogy az én blogom fennt van az oldalán, akkor hadd tegye! És blogok nélkül nincs bloggyűjtő oldal, tehát... én segítek neki, ő nekem. Nem egyoldalú!
Hadd említsek meg néhány gyűjtőoldalat, amelyeken fennt vagyok és örülök neki:
Gasztro.miner.hu
Gasztro-blogok
Gasztrostart
Gasztroblogok
Olcsó-receptek
Olcsó-receptek Facebook oldala
Gasztro blogok Facebook oldala
Gasztroblogok.hu Facebook oldala
Magyar gasztroblogok facebook oldala

Az Olcsó recepteknek különösen hálával tartozok, mert amint kitették az oldalukra a mentolos szivecskéimet, nagyon nagyon sokszorosára növekedett a blogom nézettsége. Öröm ez egy bloggernek?

Szerintetek jó fennt lenni ezeken az oldalakon vagy fölösleges?

8 Responses
  1. Anazar Says:

    Tonhal tésztával, yummy!!


  2. Erika Says:

    Pont most láttam egy ilyesmi receptet a hétvégi újságban csak az farfalle tésztával volt. Nagyon guszta! A gyűjtőoldalak közül a felét nem is ismertem ezeknek, most bekukkantok majd ezekre is. Köszi a tippet!:)


  3. Ami Says:

    Imádom az ilyen tésztasalátákat! Remek! :)


  4. Csilla Says:

    Étvágygerjesztő kis saláta. Szerintem nem felesleges fenn lenni ezeken az oldalakon, mert sokan onnan találnak az emberre. Én is fenn vagyok néhányon. :)))


  5. trollanyu Says:

    Nagyon finom és egészséges saláta:) Én is fent vagyok több oldalon, de hogy konkrétan ki honnan jön, azt nem tudom, nem szoktam figyelni.


  6. mellissina2 Says:

    Egyszerű,de finom!Nekem hal nélkül.


  7. Seffer Lilla Says:

    Imádom a tonhalas tésztasalit!


  8. Emi Says:

    Anazar, yummy bizony:)

    Erika, én nem láttam az újságot:) de nálunk eléggé gyakori az ehhez hasonló sali. Kukkints be a gyűjtőoldalakra, megéri:)

    Ami, örülök, hogy tetszik!

    Csilla, köszi! Akkor hasonlóan vélekedsz mint én:)

    Trollanyu, köszönöm! Én is így vagyok ezzel!

    Mellissina, köszi! Én sem vagyok nagy halrajongó, de próbálkozok, mert a szervezetnek szüksége van rá!

    Lilla, én is imádom:)